עורך דין בבת ים

עורך דין ניר אביבי – עורך דין בבת ים

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה במגוון תחומים משפטיים בעיר בת ים והסביבה ובהם:

  • קניה ומכירה של דירה מקבלן
  • קניה ומכירה של דירה יד 2
  • תביעות בבתי משפט כגון: תביעה לפינוי מושכר, תביעה לפירוק שיתוף, תביעה בגין הפרת הסכם מכר, הפרת הסכם שכירות ועוד.
  • תביעות כספיות.
  • דיני חוזים וניסוח חוזי מכר, חוזים מסחריים ועוד.

עורך דין בבת ים – עיר בהתפתחות אדירה

בת ים, מעיר מנומנמת במרכז שקרובה לתל אביב ולה חוף ים מרהיב, הפכה לעיר בועטת ותוססת שמחירי הנדל"ן בה מרקיעים שחקים.

כיום בבת ים ישנם פרוייקטים בנייה ייחודיים בהיקפים גדולים מאוד אשר משנים את פני העיר וגורמים להגירה של זוגות צעירים רבים ומשפחות עקב המחירים הזולים יחסית של מחירי הדירות וכן היצע הדירות הגדול העיר מציעה עם התפתחות הבנייה.

בבת ים ישנם פרוייקטים רבים של התחדשות עירונית (הידועים בשמם המוכר כתמ"א 38). פרוייקטים אלו גם כן תורמים להתפתחות העיר בת ים בקצב מסחרר.

חשוב להזכיר גם את הרכבת הקלה, שתעבור במקומות מרכזיים בעיר בת ים ועל כן תקרב ותנגיש את בת ים למרכז העיר תל אביב ולמרכזי הפני והעסקים ברמת גן, תל אביב והסביבה בצורה טובה אף יותר ופשוטה, ללא פקקים וללא צורך במכונית.

על כן, בת ים הינה אחת הערים שיותר כדאי להשקיע בהן בתקופה הקרובה, למרות שהמחירים כבר היום הגיעו לסכומים נכבדים שוודאי שלפני כמה שנים היו משמעותית קטנים יותר.

מה עושה עורך דין מקרקעין בבת ים?

משרדו של עורך דין ניר אביבי מטפל במקרקעין על גווניו השונים בתחומה של העיר בת ים והסביבה, משכך, מטפל המשרד פעמים רבות בעסקאות מכר של דירות יד שניה ועסקאות מכר של דירות מקבלן.

כמו כן מטפל המשרד בעסקאות נדל"ן מסחרי כגון: השכרת חנויות ובתי עסק, קניה ומכירה של משרדים ומרכזים מסחריים, חוזי זכיינות וחוזי שותפות, הקמת חברות ושותפויות ועוד.

עורך דין מקרקעין בבת ים חשוב שיהיה בקיא בשכונות השונות בעיר בת ים והסביבה וכן בעסקאות שנעשות בבת ים.

עורך דין ניר אביבי – מתמחה בעיר בת ים

למשרדנו לקוחות רבים מהעיר בת ים וזאת עקב כך שמשרדנו נמצא בתל אביב סמוך לתחנת הרכבת ולמגדלי עזריאלי, דבר אשר מהווה גישה קלה לקהל לקוחותינו אשר מעוניין להגיע לפגישת ייעוץ בתחומים מגוונים.

לתיאום פגישה ולייעוץ משפטי מעו"ד ניר אביבי, צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print